Підсумки виставки «WorldFood Ukraine 2018»
З 23 по 25 жовтня в МВЦ столиці відбулась головна подія харчової промисловості - 21-а Міжнародна виставка продуктів харчування та напоїв «WorldFood Ukraine 2018».
241 компанія – виробники та постачальники з України та ще 22-х країн світу представили відвідувачам виставки продукти харчування та напої промислового, фермерського, крафтовогота органічного виробництва, обладнання, пакування, технології та послуги для бізнесу.
За три дні «WorldFood Ukraine 2018» відвідали понад 9 тисяч фахівців: керівники, власники, закупівельники найбільших торгових мереж, менеджери власних торгових марок, представники виробничих та переробних підприємств, а також дистриб'ютори, імпортери, експортери, ресторатори та шеф-кухарі, представники спеціалізованих і бізнес ЗМІ України та інших країн. Загальна площа виставки склала 3983 м².
Щорічно «WorldFood Ukraine» допомагає виробникамта імпортерам заявити про себе, презентувати продукти, спланувати стратегію подальшого просування, підвищити лояльність клієнтів і знайти нових партнерів, залучити інвестиції та досягти домовленостей про укладення вигідних контрактів про постачання.
На виставці були представлені виробники та імпортери таких категорій продуктів:
- макарони, соуси, приправи та спеції;
- молочна продукція, сири, морозиво;
- риба та морепродукти;
- свіжі та консервовані фрукти, овочі і гриби;
- кондитерські, хлібобулочні вироби та східні ласощі;
- ковбасні вироби, копченості та делікатеси;
- горіхи, сухофрукти, насіння, мед, снеки;
- продукти органічного харчування;
- чаї, кава, какао;
- алкогольні та безалкогольні напої.
Серед іноземних компаній, які цього року прийняли участь у WorldFood Ukraine, слід відмітити стенди Damodara (напої, Литва), TeaTalkPvt, HysonTeasPvt LTD, AkbarTea (чай, Шрі-Ланка), PT DanoraAgroPrima (какао, Індонезія), PT KapalApiGlobal (кава, Індонезія), STS Development (питна вода, Албанія), GreenValley (арахіс, Єгипет), MatradeKiev (масла, Малайзія), Novarcert LTD / Hello KIWI (ківі, Греція), OlivesSanmer (оливки, Іспанія), GrandCandy LLC (кондитерські вироби, Вірменія), TheEarlSpirits (Німеччина), MondoDelVino (Італія) і багато інших.
Вперше в цьому році, спільно з WorldFood Ukraine, відбулась виставка вина і алкогольної продукції Wine&Spirits Ukraine 2018, учасники якої не тільки представили свою продукцію та всі етапи процесу виробництва вина - від технологій вирощування винограду до зберігання готової продукції, але й прийняли участь у Міжнародному дегустаційному конкурсі International Wine&Spirits Awards - за підтримки та участі Асоціації сомельє України та Міжнародної Асоціації сомельє.
В рамках освітньої програми для професіоналів індустрії відбувся Авторський семінар одного з найвідоміших енологів світу RobertoCipresso - «Терруар: Єдиний шлях у майбутнє вина»; на конференції «Виноробство України» були розглянуті питання змін до законодавства України для розвитку виноробної галузі, державний контроль і нагляд за виробництвом вина та експортний потенціал.
У відкритому сегменті ділової програми виставки також відбулись:
- Конференція «Інноваційні харчові технології для харчової промисловості» від Open R&D Lietuva, Конференція «Виноробство України: Законодавство. Контролюючі органи. Експортний потенціал»;
- V Міжнародна конференція «Органічна переробка та збут: нові можливості для готового продукту» від Органічна Україна та Органік Стандарт;
- Презентація від УКРАГРОХІМТРЕЙД «Інтегрована система захисту від шкідників на харчових підприємствах».
Традиційно на «WorldFood Ukraine» працювали вже відомі та протестовані бізнес-сервіси: Байєрська програма та Рітейл Центр.
Завдяки Байєрській програмі учасникам виставки відкрилися нові можливості та ринки збуту. Протягом трьох днів роботи виставки в Bayer`s lounge було проведено 170 зустрічей експонентів з байєрами з 74-х компаній України, Білорусі, Польщі, Турції та США.
За столами переговорів у Рітейл Центре, що працював в перший день виставки, відбулось 180 зустрічей з крупними українськими рітейлерами - L`KAFA Group, ТОВ «Фора», «Пакко Холдинг», ТОВ «Ашан», ТОВ «ЛотОК», АЗС «ОККО», Cім’я ресторанів Cartel, Холдинг емоцій «!FEST», ТОВ «Делікат», ТОВ «Копілка» та іншими.
Виставка «WorldFood Ukraine» завжди була і залишається головним комунікаційним центром української індустрії продуктів харчування та напоїв. Саме тут презентуються нові продукти, оновлюється асортимент товарів, українські та зарубіжні компанії знаходять нових партнерів і домовляються про нові контракти. Саме тут можна скласти картину поточної ситуації на ринку і передбачити тренди розвитку на найближчий рік.
За 21 рік команді «WorldFood» вдалося створити безпрецедентно масштабну і грандіозну подію про яку знають далеко за межами нашої країни.
До зустрічі на WorldFood Ukraine23-25 жовтня в 2019-му році!
З 23 по 25 жовтня в МВЦ столиці відбулась головна подія харчової промисловості - 21-а Міжнародна виставка продуктів харчування та напоїв «WorldFood Ukraine 2018».
241 компанія – виробники та постачальники з України та ще 22-х країн світу представили відвідувачам виставки продукти харчування та напої промислового, фермерського, крафтовогота органічного виробництва, обладнання, пакування, технології та послуги для бізнесу.
За три дні «WorldFood Ukraine 2018» відвідали понад 9 тисяч фахівців: керівники, власники, закупівельники найбільших торгових мереж, менеджери власних торгових марок, представники виробничих та переробних підприємств, а також дистриб'ютори, імпортери, експортери, ресторатори та шеф-кухарі, представники спеціалізованих і бізнес ЗМІ України та інших країн. Загальна площа виставки склала 3983 м².
Щорічно «WorldFood Ukraine» допомагає виробникамта імпортерам заявити про себе, презентувати продукти, спланувати стратегію подальшого просування, підвищити лояльність клієнтів і знайти нових партнерів, залучити інвестиції та досягти домовленостей про укладення вигідних контрактів про постачання.
На виставці були представлені виробники та імпортери таких категорій продуктів:
- макарони, соуси, приправи та спеції;
- молочна продукція, сири, морозиво;
- риба та морепродукти;
- свіжі та консервовані фрукти, овочі і гриби;
- кондитерські, хлібобулочні вироби та східні ласощі;
- ковбасні вироби, копченості та делікатеси;
- горіхи, сухофрукти, насіння, мед, снеки;
- продукти органічного харчування;
- чаї, кава, какао;
- алкогольні та безалкогольні напої.
Серед іноземних компаній, які цього року прийняли участь у WorldFood Ukraine, слід відмітити стенди Damodara (напої, Литва), TeaTalkPvt, HysonTeasPvt LTD, AkbarTea (чай, Шрі-Ланка), PT DanoraAgroPrima (какао, Індонезія), PT KapalApiGlobal (кава, Індонезія), STS Development (питна вода, Албанія), GreenValley (арахіс, Єгипет), MatradeKiev (масла, Малайзія), Novarcert LTD / Hello KIWI (ківі, Греція), OlivesSanmer (оливки, Іспанія), GrandCandy LLC (кондитерські вироби, Вірменія), TheEarlSpirits (Німеччина), MondoDelVino (Італія) і багато інших.
Вперше в цьому році, спільно з WorldFood Ukraine, відбулась виставка вина і алкогольної продукції Wine&Spirits Ukraine 2018, учасники якої не тільки представили свою продукцію та всі етапи процесу виробництва вина - від технологій вирощування винограду до зберігання готової продукції, але й прийняли участь у Міжнародному дегустаційному конкурсі International Wine&Spirits Awards - за підтримки та участі Асоціації сомельє України та Міжнародної Асоціації сомельє.
В рамках освітньої програми для професіоналів індустрії відбувся Авторський семінар одного з найвідоміших енологів світу RobertoCipresso - «Терруар: Єдиний шлях у майбутнє вина»; на конференції «Виноробство України» були розглянуті питання змін до законодавства України для розвитку виноробної галузі, державний контроль і нагляд за виробництвом вина та експортний потенціал.
У відкритому сегменті ділової програми виставки також відбулись:
- Конференція «Інноваційні харчові технології для харчової промисловості» від Open R&D Lietuva, Конференція «Виноробство України: Законодавство. Контролюючі органи. Експортний потенціал»;
- V Міжнародна конференція «Органічна переробка та збут: нові можливості для готового продукту» від Органічна Україна та Органік Стандарт;
- Презентація від УКРАГРОХІМТРЕЙД «Інтегрована система захисту від шкідників на харчових підприємствах».
Традиційно на «WorldFood Ukraine» працювали вже відомі та протестовані бізнес-сервіси: Байєрська програма та Рітейл Центр.
Завдяки Байєрській програмі учасникам виставки відкрилися нові можливості та ринки збуту. Протягом трьох днів роботи виставки в Bayer`s lounge було проведено 170 зустрічей експонентів з байєрами з 74-х компаній України, Білорусі, Польщі, Турції та США.
За столами переговорів у Рітейл Центре, що працював в перший день виставки, відбулось 180 зустрічей з крупними українськими рітейлерами - L`KAFA Group, ТОВ «Фора», «Пакко Холдинг», ТОВ «Ашан», ТОВ «ЛотОК», АЗС «ОККО», Cім’я ресторанів Cartel, Холдинг емоцій «!FEST», ТОВ «Делікат», ТОВ «Копілка» та іншими.
Виставка «WorldFood Ukraine» завжди була і залишається головним комунікаційним центром української індустрії продуктів харчування та напоїв. Саме тут презентуються нові продукти, оновлюється асортимент товарів, українські та зарубіжні компанії знаходять нових партнерів і домовляються про нові контракти. Саме тут можна скласти картину поточної ситуації на ринку і передбачити тренди розвитку на найближчий рік.
За 21 рік команді «WorldFood» вдалося створити безпрецедентно масштабну і грандіозну подію про яку знають далеко за межами нашої країни.
До зустрічі на WorldFood Ukraine23-25 жовтня в 2019-му році!
Tags выставка, пищевая промышленность, продукты питания, WorldFood Ukraine, напитки