Сервіс
ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ!
Ми працюємо з 9:00 до 17:00 в робочі дні
+38 (050) 05 715 05
+38 (096) 05 715 05
+38 (063) 05 715 05
Гарантійне і післягарантійне обслуговування обладнання проводиться нашими майстрами на території підприємства, також можливий післягарантійний ремонт обладнання інших виробників.
Гарантійний ремонт здійснюється при обов'язковій наявності гарантійного талона.
1. Без правильно оформленого гарантійного талона або наявності виправлень у гарантійному талоні претензії до якості не приймаються.
2. Сервісний відділ може відмовити в гарантійному ремонті у випадках:
- наявності механічних пошкоджень;
- порушення збереження гарантійних пломб (для побутового та технологічного обладнання);
- виконання ремонту іншими організаціями.
- наявності механічних пошкоджень;
- порушення збереження гарантійних пломб (для побутового та технологічного обладнання);
- виконання ремонту іншими організаціями.
3. Транспортування несправного пристрою з необхідними документами в сервісний центр здійснюється споживачем. Або споживач оплачує транспортні витрати для поїздки майстра до місця експлуатації обладнання.
4. Гарантія не поширюється на пристрої, які вийшли з ладу в результаті:
- випадкових або навмисних пошкоджень, завданих споживачем;
- дефектів, викликаних стихійним лихом;
- пошкоджень, викликаних проникненням в апарат комах, вологи або агресивних середовищ;
- порушення правил експлуатації, вказаних в інструкції;
- неправильного підключення або експлуатації в електромережі.
- випадкових або навмисних пошкоджень, завданих споживачем;
- дефектів, викликаних стихійним лихом;
- пошкоджень, викликаних проникненням в апарат комах, вологи або агресивних середовищ;
- порушення правил експлуатації, вказаних в інструкції;
- неправильного підключення або експлуатації в електромережі.